Amor Fati – Önarckép II./I. – Kvalitásos KINVA portré festmény

1 170 000 Ft

Mű címe: Amor – Fati – Önarckép II./I.

Anyaga: Olaj, Akrill, Szén, Feszített vászon

Mérete: 60 x 60 cm

Keret: Keret nélkül szállítjuk

Alkotás születésének éve: 2023

Alkotó: Nagy Krisztián – KINVA

Inspiráció: Saját alkotás

Nyilvántartási szám: KKP-231031/OF-1

A festmény eredeti KINVA alkotás. A Festményhez mellékeljük a festmény eredetiségét igazoló tanúsítványt is! 

Cikkszám: KKP-231031/OF-1 Kategóriák: , , , Címkék: , , ,

Az alkotás bemutatása

 

Ez a festmény rendkívül expresszív és mélyen személyes. Az önarckép és a hozzá kapcsolt szövegek együtt egy komplex narratívát alkotnak, amelyben a sztoikus filozófia elemei központi szerepet játszanak.

Az alkotás címében szereplő "Amor Fati" kifejezés, ami latinul "a sors szeretetét" jelenti, valamint az idézetek a sztoikus filozófiából, egyértelművé teszik, hogy a mű a sztoikus elvekkel való személyes kapcsolatot és azoknak a mindennapi életre gyakorolt hatását vizsgálja. Az önreflexió és az önismeret is központi szerepet játszik, amint azt az önarckép is sugallja.

Az alkotáson a Művész önarcképe látható, továbbá két idézet is olvasható egy stilizált tűz ábrázolás mellett.

Az alul olvasható Marcus Aurelius-tól származó idézet és a felül olvasható a művész saját gondolataiból származó idézet szintén erős sztoikus elemeket hordoznak, melyek a kontroll dichotómiára és az érzelmi rezilienciára fókuszálnak. A képen látható tűz motívum, amely szintén Marcus Aurelius gondolataival rezonál, a változás és újjászületés szimbólumaként is értelmezhető, ami összhangban van a sztoicizmus alapelveivel. "A lángoló tűz, lángot és fényt hoz létre, mindenből amit beledobnak" , hasonlóképpen működik, mint ahogyan a sztoikusok azt tanítják, hogy az embereknek reagálniuk kell a világra: felhasználva minden egyes eseményt, helyzetet és kihívást, hogy növekedjenek, fejlődjenek és virágozzanak.

A művész által alkotott idézet, "Érzelmeink színezékét nem az események adják, hanem a róluk alkotott gondolataink, amelyekkel megfestjük őket. Nem az számít ami velünk történik, hanem ahogy gondolkodunk róla" tovább erősíti ezt a koncepciót. Az érzelmek és gondolatok, mint a festék, amelyekkel saját valóságunkat festjük meg, a személyes interpretáció és a belső reflexió fontosságát hangsúlyozzák. Így az önarckép nem csak a külső megjelenést mutatja, hanem a belső világát, a gondolatokat és érzéseket is, amelyek színezzük az élményeinket és reakcióinkat.

A festmény magában foglalja a művészi kifejezés sokféleségét. Az arckifejezés, az összetett háttér és a beépített szövegelemek mind együtt járulnak hozzá ahhoz, hogy egy mély és gondolkodásra késztető alkotást hozzanak létre. A művészet itt nem csupán az esztétikai megjelenítésről szól; sokkal inkább egy történetet mesél el, egy belső utazásról, konfliktusról és önismeretről.

KINVA "szinkrealizmus" stílusát érzékelhetjük a festményen. Ebben az új stílusban a realizmus és más modern elemek, például absztrakt vonalak és formák, ötvöződnek. Ez az ötvözés egy dinamikus és összetett vizuális élményt nyújt, amely úgy tűnik, mintha két különböző művészeti világ lenne egymásba fonva. A festmény pszichológiai mélysége nyilvánvaló. Az önarckép tükrözi a művész belső küzdelmét, trauma és helyreállás közötti útját. A sötét és világos elemek, valamint a kietlen táj és a vérpiros vonalak mind azt sugallják, hogy a művész egy belső harc közepén van.

A társadalom és a kultúra hatása is érzékelhető ezen a festményen. A modern társadalom gyakran hozza létre ezt a belső zűrzavart, amelyet a festmény közvetít. A művész válasza a társadalom komplexitásaira és kihívásaira lehet ez az önarckép. A festményen olvasható szöveg filozofikus érzést kelt. A gondolat, hogy érzelmeinket nem az események, hanem gondolataink formálják, mélyen gyökerezik a sztoikus filozófiában. A művész itt a belső erőt és az önmagunk felett való uralmat hangsúlyozza, amely az élet külső kihívásaival szemben áll.

KINVA művében reflektál a társadalmi elvárások és a művészi önkifejezés közötti feszültségre. Egy olyan korban, ahol a közösségi média és az online platformok által teremtett kép dominálja az életünket, a művészek gyakran találják magukat egy kereszttűzben, ahol megpróbálják megtalálni saját hangjukat a sok zajban. Ezen belső és külső nyomások összetettsége láthatóan kifejeződik a festményen. Az önarckép kihívja a nézőt, hogy gondolkodjon el az élet, a létezés és az önismeret mélyebb kérdésein. A művész által felvetett kérdések, mint például "Ki vagyok én?", "Mi az élet célja?" vagy "Hogyan találhatok békét a külső és belső kihívások közepette?", örök kérdések, melyeket a filozófusok évezredek óta kérdeznek. KINVA alkotásában ezek a témák újraértelmezésre kerülnek a modern kor kontextusában.

Nagy Krisztián - KINVA festménye sokkal több, mint csupán egy önarckép. A mű egy összetett vizuális narratíva, amely a művészet, a pszichológia, a szociológia és a filozófia határán mozog. Az alkotás egyszerre mutatja be a művész technikai kiválóságát és a mélyebb, emberi tapasztalatokhoz való hozzáférés képességét. A festmény nem csak a művész személyes utazását ábrázolja, hanem a nézőt is arra ösztönzi, hogy reflektáljon saját életére, kihívásaira és az élet nagy kérdéseire. KINVA ezen alkotásával igazán megmutatja, hogy a művészet sokkal több, mint a szemnek szép; az életünk mélyebb értelmezésének eszköze is egyben.

 

Lentebb görgetve bemutatásra kerül a festmény párja is, hiszen ez az önarckép alkotás, két festményből áll össze, a két festményt együtt megtekintve és értékelve áll össze a teljes kép.

 

További információk

Tömeg 3 kg
Méretek 60 × 50 × 10 cm

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.

Amor Fati - Önarckép II./I. és Anima Fragmentum - Önarckép (Jungi értelemben) II./II.

A kép testvér alkotásának címe: Anima Fragmentum – Önarckép (Jungi értelemben) II./II.

Ezt a portrét ide kattintva lehet bővebben megtekinteni!

A másik festményen, melynek címe „Anima Fragmentum – Önarckép (Jungi értelemben) II./II.”, egy fiktív női portrét látunk, mely tele van érzelemmel és mélységgel. A festmény címe és a képen látható jelképek (ψ és Φ) Carl Gustav Jung pszichológiai elméleteire utalnak, különösen az animára és az animusra, amelyek a tudattalan női, illetve férfi aspektusait jelképezik az egyén pszichéjében.

Az összekapcsolás: Az „Anima Fragmentum” és az „Amor Fati” összekapcsolása azt a folyamatot képviselheti, ahogyan az egyén belső világának mélyebb megértése és elfogadása vezet az önmagunk és a sorsunk teljes elfogadásához. Amíg az „Anima Fragmentum” a belső világunk egy szeletét, egy töredékét ábrázolja, az „Amor Fati” a teljesség, a teljes életút és sors iránti szeretetet és elfogadást szimbolizálja.

Ezen két festmény együtt egy utazást is képviselhet: az önmagunk mélyebb megértésétől, az anima és a lélek töredékein keresztül, az életünk teljességének és sorsunknak a teljes elfogadásáig, amit az „Amor Fati” képvisel.

Ez a két festmény együtt egy komplex és mély történetet mesél el az önismeretről, az elfogadásról és az emberi lélek mélységeiről.

 

 

Nálam így néz ki a falon ez a festmény!

A Te faladon, hogy mutatna?

Amor Fati - Önarckép II./I.